Po dovolenke a sluzobnej ceste

Asi mesiac som nic nepublikoval, lebo som trocha cestoval. Par postrehov z ciest s mojim smartphonom HTC s710:

1/ Email: Pozitivne je, ze moj smartphone mi pohol zvladnut emaily v praci. Urgentne veci som vybavil, nepotrebne emaily vymazal a nieco som si nechal na vybavenie po navrate.

2/ Data: Najlepsie boli free Wi-Fi v USA. Daju sa najst skoro vsade, takze som nasim operatorom zaplatil 0 SK za data. Skoda, ze to tak nie je aj v Europe.

3/ Kalendar a casove pasma: Jedna zveci je, ktoru zboznujem je, ze ked si zmenim casove pasmo v nastaveniach kalendar sa prisposobi a mozem sa nim bez problemov riadit.

4/ Bez papierov: Prvy krat som si nebral ziadne papiere ako napr: letenky, itinerar, rezervaciu hotela, rezervaciu auta, atd. Vsetko som si ulozil do osobitneho priecinku v Inboxe a zosynchronizoval na mobil. Vsetko potrebne som mal v elektronickej podobe zo sebou a vsade mi to stacilo.

5/ Vyhladavanie: Jedna z najlepsich funkcii vo WM6 je vyhladavanie v emailoch/sms. Ked som potreboval najst konkretny email trvalo to sekundy. Ziadne dlhe preklikavanie v emailoch.

6/ RSS citacka: Ak chcete udrzat kontakt s domovom, sportom a Vasimi oblubenemi strankami musite pouzivat RSS citacku. Ked bola prilezitost ako napr free Wi-Fi hned som sa pripojil a RSS citacka automaticky stiahla spravy. Potom v klude v lietadle, ked som cakal na letisku alebo kedykolvek som mal chut som si precital co je noveho.

7/ GPS: Autom v zahranici bez GPS ani kilometer. Ak nemate zariedenie s GPS kupte si Bluetooth GPS modul.

This entry was posted in Nezaradené. Bookmark the permalink.

2 reakcie na Po dovolenke a sluzobnej ceste

  1. Unknown hovorí:

    cheap wow power leveling
    cheap wow power leveling
    cheap wow power leveling -484636507734258

Pridaj komentár

