Microsoft dnes prvy raz ukazal Windows 8 (Nezda sa vam, ze sa podoba na Windows Phone 7?)

m1k1

This entry was posted in SW and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 reakcie na Microsoft dnes prvy raz ukazal Windows 8 (Nezda sa vam, ze sa podoba na Windows Phone 7?)

  1. Tomáš píše:

    Vyzerá to veľmi dobre, metro interface. Len si niesom istý, či je to to pravé na Desktop, na notepad alebo niečo s dotykovou obrazovkou je to pecka, oveľa lepšie ako Ipad alebo hocičo s androidom. Napriek tomu si to neviem predstaviť na klasickom PC s klávesnicou a myškou… Viem ako funguje Zune, a na hlavnú obrazovku Zune s som si nezvykol doteraz a to mám WP7 a Zune už od novembra minulého roka… no uvidíme, určite si to nainštalujem na niektorý z diskov. Inak neviete niekto či bude pustená Beta na voľné testovanie???

  2. Adam píše:

    Mne sa to vobec nepaci sak to je tak blbe. Oni ne aby opravily jadro oni radsej vicackaju systém aby isiel lepsie na dotykovych obrazovkach ale opravit jadro to sa im nechce !!! Ja windows nepouzívam a som bez neho stastny ked opravia jadro tak mi to vadit nebude .

Pridaj komentár

