Nokia Lumia 800 sa umiestnuje na prvych miestach najpredavanejsich telefonov

V krajinach kde sa uz Nokia Lumia 800 predava sa umiestnuje na spicke predajnosti. Uz aby bola aj u nas.

Vodafone UK:

vodafonesales

Phonehouse France

phonehousetopseller

This entry was posted in HW and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

20 reakcií na Nokia Lumia 800 sa umiestnuje na prvych miestach najpredavanejsich telefonov

  1. Však už je, dnes si idem pre ňu😛

  2. Tak už je doma😛 oficialny predaj mozno ale http://www.mp3.sk/nokia-lumia-800-windowsphone-75-black-p-202337.html

    Tu uz par kusov maju. Mam to par metrov od domu tak som ho bol hned zobrat.

  3. Nemecky Tmobile. A este mas v baleni aj 50 Eurovu kreditku na nakup aplikacii😀

  4. marian píše:

    Cize akciovy mobil T-Mobile? Ako to je so zarukou a blokovanim (aktualizacie su tiez blokovane t-mobilom, tak ako to je u nasich operatorov? upravia ich a potom uvolnia)

    • Martin Trokšiar píše:

      Zaruka klasicky 2 roky, blokovany nie je. Aktualizacie niesu nijak blokovane, dnes mi to vyhodilo ze je nejaka dostupna ale nemal som cas zapnut zune.

  5. Zaruka 2 roky, blokovany nie je mam v nom Orange, aktualizacie chodia, vcera mi jednu vyhodilo ale nebol cas dat ho na zune.

  6. Tak aktualizacia za mnou, je to nieco s chybou pri odpovedani na mail a office.
    Nahra to tam verziu 7.10.7740.

  7. marian píše:

    cize nie je vobec blokovany a ni nicim obmedzeny operatorom? (menu, logo a pod.)
    Na viacerych forach sa stazuju na baterku a fotak. Baterka vraj vydrzi max den a fotak foti dost zle, ako to je u teba?

  8. Nie je blokovany, obmedzenie som si vsimol akurat pri prvom zapnuti sa zobrazilo logo Tmobilu, potom klasicky to windowsacke. Po nahrati toho updatu uz nezobrazuje ani to logo, tvari sa to ako cisty windows ktory som mal v mozartovi, akurat sa tam nahraju nejake tie nemecke apps ktore som hned povyhadzoval… televizny program, nejake online streamy na nemecke tv, tmobilom vybrane aplikacie a podobne, asi 6 kravin. Baterka mi pri beznom pouzivani, tj. 10 hovorov denne, 10 sms, internet tak 20 – 30 minut, mozno par minut nejaka hra vydrzi dva a pol dna. Na tu sa nestazujem absolutne, s HTC to nemozem ani porovnat ten lahol vela krat za necely den a to som sa snazil ho co najmenej pouzivat. Fotak hodnotit nebudem tuto funkciu velmi nevyuzivam, ale zda sa mi celkom fajn.

  9. Katka píše:

    Mozem sa opytaat, aka je tam sim karta?

  10. marYan píše:

    Este ma napadla jedna dost zasadna otazka. Teraz mam telefon so sombianom. Kontakty mm synchronizovane cz nokiasuite. Funguje Lumia aj s nokiasuitom? resp. ako prenesiem kontakty zo symbianu do nokie s windows mango?

  11. Kontakty prenesies cez Bluetooth, je nato priamo aplikacia v telefone. Screen:

  12. marian píše:

    a funguje ti pripojenie na internet? nemyslim cez wifi, ale cez mobilneho operatora?

  13. samozrejme, zapnes data, pridas APN internet a net bezi.

    • marYan píše:

      kupoval si nieco z marketplace cez tu 50e kreditku? ja som to skusal, ale nefunguje to – stale mi to vypisuje, ze kartu nevedia overit, napriek tomu, ze som ju aktivoval cez sms podl navodu.

Pridaj komentár

