Aktualizacia SkyDrive sposobuje problem so synchronizaciou OneNote: ako to napravit

Po prichode novej verzie Skydrive sa objavil problem so synchronizaciou aplikacie OneNote. Pri synchronizacii sa objavi hlaska, ze vas subor bol zmazany zo servera, alebo sa neda stiahnut.

Naprava je pomerne jednoducha: chodte do Settings > Applications > Office > Reset Office (ak by ste dostali hlasku, ze Office sa neda resetnutnut restarujte telefon a skuste znova). Ked sa Office resetne vase notebooky sa znova nasynchronizuju zo SkyDrive.

This entry was posted in Ako na to, SW and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s