Klebeta: Nokia vyvija WP telefon s prednou QWERTY klavesnicou

nokia-e6-windows-phone-e1330519287588

Podla stranky Bestboyz.de Nokia vyvija WP telefon s QWERTY klavesnicou na styl BlackBerry. Ked si spojime tuto klebetu s klebetou o novych rozliseniach displeja pre Windows Phone 8 zda sa mi tato moznost velmi pravdepodobna. Na obrazku je Nokia E6 prilesena o Live Tiles. ;o)

Co si o tom myslite vy?

This entry was posted in HW and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 reakcií na Klebeta: Nokia vyvija WP telefon s prednou QWERTY klavesnicou

  1. Andrej Melicher píše:

    urcite by to malo zmysel, este keby to malo hw klavesy pre prijatie a odmietnutie hovoru. u nas vo firme sefovia starsich rocnikov jednoducho potrebuju mat pod prstami klavesy, nie dotykovy displej 🙂

  2. Luboš píše:

    vyzerá to celkom dobre , ja nokii držím palce a maslím že sa to ujme 🙂

  3. viac by sa mi hodilo nieco na styl N950

  4. Štefan píše:

    Prijal by som. Podarený design. Predtým som mal E71. HW klávesy mi chýbajú, napriek tomu, že SW klávesnica na Lumia 800 je už celkom vydarená (oproti C7, kde kvôli úzkemu displeju bola takmer nepoužiteľná).

Pridaj komentár

