easyRing&Music 3.5: extrahuje hudbu z YouTube a spravi z nej zvonenie

Vysla nova verzia easyRing&Music a prinasa jednu naozaj super funkciu. Umoznuje extrahovat hudbu z YouTube videa a umoznuje z nej spravit zvonenie. YouTube je prakticky neobmedzeny zdroj hudby a tym padom aj zvoneni pre WP7 telefony. Smile

  

This entry was posted in SW and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 reakcie na easyRing&Music 3.5: extrahuje hudbu z YouTube a spravi z nej zvonenie

  1. Majo B píše:

    Prave som si stiahol tuto aplikaciu a som maximalne spokojny. S vyrobou zvonenia som nemal ziadny problem.

  2. Ady05 píše:

    Potřebovala bych poradit🙂 stáhla sem si funkci, dokonce už i mp3 ve zkrácené verzi ale mám ji uloženou v easyring v my downloads-to rozkliknu a je tam downloading, pak ringtones a tam mam uložene ty zkracne verze, ale ted nevím jak to nastavit aby to byl vyzvaneci ton, když na to kliknu tak se to pusti a nic jineho tam nejde s tim dělat. Mám nokii lumiu 800.Dík za odpověď

Pridaj komentár

