Aplikacia HTC Locations dostala offline navigaciu! [video]

HTC aktualizovalo svoju exkluzivnu aplikaciu HTC Locations a pridalo do nej offline navigaciu. Pohral som sa s nou a vysvitlo, ze nie je tak uplne zadarmo ako sa zda. Samotna aplikacia je zdarmo ale navigacia je zadarmo na mesiac. Nasledne si mozete kupit predplatne pre krajinu alebo region na mesiac, rok alebo si kupit navigaciu navzdy. Navigacia je pripravena v spolupraci s Route 66 a pouziva mapove podklady Tele Atlasu. Nizsie najdete video redaktorov pocketnow.com, ktory ju hodnotia dokonca lepsie ako Nokia Drive [tu by som si dovolil polemizovat]. Vemi pozitivne vsak hodnotim POI resp cast Nearby.

Odporucam vyskusat kazdemu vlastnikovi telefonov HTC s WP. Najdete ju Martketplace v casti HTC Apps.

This entry was posted in SW and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 reakcií na Aplikacia HTC Locations dostala offline navigaciu! [video]

  1. .:) píše:

    kuul, nemusim odblokovavat telefon kvoli nokii drive.. len skoda ze to nieje zadarmo ako ta nokia drive.. no testneme, uvidime..

    • .:) píše:

      a kde si nasiel zmienku ze navigacia je na mesiac zadarmo? skuil som si navigaciu, a nevybehlo mi nic, nijake upozornenie o tom ze je to len na mesiac a potom si treba ju zakupit.. len prehlasenie o odmietnuti zodpovednosti, ze navigacia moze nekorespondovat so skutocnym stavom ciest.. ani nikde v menu som na to nenarazil.. btw mam titana..

  2. .:) píše:

    Aha, uz som to objavil. V snahe zobrazit si radary som klikol na “chci dalsi polozky” a tam sa spravuju jednotlive licencie na navigaciu a radary. Velka blbost, kedze nokia drive je pre nokiistov zdarma. (a rovnako pre tych co si ju manualne stiahnu z netu:D)

  3. tomas píše:

    Velke sklamanie od HTC. stale viac som nakloneny zmenit vyrobcu z htc na nokiu….

Pridaj komentár

