Windows Phone namiesto papierovej letenky [mobilna aplikacia British Airways]

V utorok som letel do zahranicia a rozhodol som sa vyskusat ako to zafunguje s WP. Kedze som letel s British Airways stiahol som si ich mobilnu aplikaciu. A ta funguje uplne perfektne. Spravil som online check-in z PC. Moj itinerar sa objavil na telefone. Nasledne som stiahol Boarding Pass priamo do telefonu a pripol som ho na uvodnu obrazovku (pre rychly pristup). Chcel som vyskusat ci mobilny Boarding Pass plne nahradi papierovy a tak som vsade ukazoval iba displej telefonu. Fungovalo to bez problemov. Jediny drobny zadrhel nastal na zaciatku cesty, ked na letisku teta za prepazkou nevedela kam mi ma nalepit nalepku od batoziny. ;o).

Zbavte sa papiera a cestujte mobilne/elektronicky.

imageimageimageimage

imageimage

This entry was posted in Ako na to, SW and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Windows Phone namiesto papierovej letenky [mobilna aplikacia British Airways]

  1. Ondrej píše:

    Pekny nápad

Pridaj komentár

