4 dalsie Xbox Live hry klesli na cenu $0.99: Fruit Ninja a dalsie

A mame tu dalsiu varku, ktorych cena klesla na $0.99. Nevahajte a stahujte:

Fruit Ninja Deer Hunter 3D Battlewagon Glyder: Adventure Worlds

This entry was posted in SW and tagged , . Bookmark the permalink.

5 reakcií na 4 dalsie Xbox Live hry klesli na cenu $0.99: Fruit Ninja a dalsie

  1. Vaso píše:

    Tie linky ma hodia na stranku, kde ja napisane “No Marketplace available” ….. Co robim zle ?????

    • windowsphonesk píše:

      nic nerobis zle. slovensky marketplace je zatial dostupny iba z telefonu. webovy marketplace este nefunguje.

      • Pituwilson píše:

        Dobrý deň, s operačným systémom windows phone som úplný začiatočník, telefón mám 3. deň, mne píše rovnakú hlášku aj v mobile, vedeli by ste mi poradiť, alebo pridať link, kde nájdem bližšie informácie resp. nejaký návod. Ďakujem

  2. Pituwilson píše:

    resp. že hry nie prístupné v mojom regióne

  3. windowsphonesk píše:

    tak som to kukol a hry naozaj este niesu dostupne v SK Marketplace. Zavisi to od vyvojara ci publikuje aplikacie do celeho sveta alebo iba niektorych krajin. Vacsina vyvojarov ich publikuje do celeho sveta. Predpokladam, ze tieto hry boli publikovane este pred spustenim SK Mareletplace. Vyvojar tak musi znova zakliknut publikovanie do celeho sveta vratane SK. Myslim si, ze je to len otazka casu.

Pridaj komentár

