HTC One X vs Nokia Lumia 900: podla recenzii zakaznikov

Zaujimave porovnanie ziskate ak si pozriete hodnotenie zakaznikov oboch telefonov na Amazone. Jednoznacne vyhrava Nokia Lumia 900.

HTC One X

image       HTC One X S720E with Beats Audio Unlocked GSM Android SmartPhone - International Version, No Warranty (Black)

Nokia Lumia 800

imageNokia Lumia 900 4G Windows Phone, Black (AT&T)

This entry was posted in Nezaradené and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 reakcií na HTC One X vs Nokia Lumia 900: podla recenzii zakaznikov

  1. zaki83 píše:

    Tiež som funom, a šťastným užívateľom Windows phone, ale túto správu považujem za dosť neobjektívnu. Totižto porovnať štatistiku ktorú vyplnilo 16 ľudí so štatistikou ktorú vyplnilo 334 ľudí je – s prepáčením – štatistický analfabetizmus.

  2. Andrej "shaggy" Špička píše:

    Mám nápad pre ďalšiu štatistiku – spokojnosť slovenských android vývojárov vs. spokojnosť slovenských WP vývojárov. Aha, ono nie je možné oficiálne byť vývojárom zo Slovenska… tak nič, radšej to neporovnávajte, ešte by ste dostali rovnako (ne)objektívne porovnanie, ako vyššie.

    Ale inak – svoju Lumiu zbožňujem, systém je dokonalý a telefón tiež. A narozdiel od zaki83 si z nej srandu nerobím (čiže žiadna fun, som jej fan)

    • windowsphonesk píše:

      ak chces vyvijat aplikacie a mas dobry napad rad ti pomezem dostat ju do marketplace. kde je vola je aj cesta. ;o)

      • Andrej "shaggy" Špička píše:

        Presne tak – kde je vôla, tam je cesta. Microsoft očividne vôľu nemá, preto bude mať jeho systém ešte veľmi ťažkú cestu. Nevidím jediný dôvod, prečo by som sa mal namáhať a umiestňovať aplikácie do marketplace cez tretie strany. Nechcú moje aplikácie, tak ich nebudú mať. Jednoduché.

        Ja mám rád svoju Lumiu, je to naozaj skvelý telefón. Ale tento prístup bude WP (a tým pádom aj MS a Nokiu) stáť veľa. Ak by sa ma teraz niekto opýtal, aký smartphone si má kúpiť povedal by som – chceš aplikácie, ktoré nevyužiješ, lebo nie sú zamerané na náš trh? Kúp si WP, ale počítaj s tým, že môže veľmi ľahko upadnúť do zabudnutia. Chceš kvalitný systém s dobrými (aj) slovenskými aplikáciami? Kúp si iPhone.

        Takže otázka pre Microsoft – prečo nie je z vašej strany vôla? Naše peniaze vám nevoňajú tak, ako peniaze z iných krajín?

      • windowsphonesk píše:

        Ak nechces, je to tvoja volba. Keby niekto chcel dajte vediet.😉

      • Andrej "shaggy" Špička píše:

        “Ak nechces, je to tvoja volba”
        Prosím, neprekrúcať moje slová. Ja chcem, Microsoft nechce. Keď budú chcieť, vedia ako na to a kde nás nájdu.

Pridaj komentár

