Od dnes funguje Marketplace iba s telefonmi s WP7.5

Ako som uz skor avizoval od dnes je mozne stahovat aplikacie z Marketplace iba s telefonmi aktualizovanymi na  verziu OS Windows Phone 7.5. Vacsiny z vas sa to nedotkne, kedze vas telefon je aktualizovany. Ostatni, ktori este mate starsiu verziu OS si mozete aktualizovat telefon hned. Tu je navod: Tip: Ako aktualizovat operacny system v telefone.

This entry was posted in Ako na to, SW and tagged . Bookmark the permalink.

6 reakcií na Od dnes funguje Marketplace iba s telefonmi s WP7.5

  1. Martin_FM píše:

    Neviem ale mam problem s fungovanim marketplace na Slovensku. Kupil som omniu7 aktualizoval som na WP 7.5 a aj tak mi vypisuje ze pre moj region marketplace nedostupny ani ucet Zune som si nemohol vytvorit..(The Zune service is not yet available in your region) neviem mozno niekde robim chybu…

    • windowsphonesk píše:

      mne SK Marketplace funguje bez problemov, niekde robys chybu.
      Zune na slovensku nefunguje. Preto pouzivam US Marketplace. Kreditka sa da pridat Xbox, kde nekontroluje krajinu povodu kreditky)

      • Martin_FM píše:

        aha fakt … dakujem!… uz mi to ide…. zobralo aj kreditku🙂 …WP7.5 je fakt rychly prehladny jednoduchy – radost pracovat🙂

  2. Majo píše:

    Keby radsej precistili ten kopec aplikacii, ktore nevyuzivaju spravne funkcie wp7.5 (multitasking)…

  3. Tonaznik píše:

    Prosim Vas mohli by ste mi sem napisat podrobny navod ako spojazdnit ten marketplace…nech robim co robim mne to proste nejde ? …uplne od piky ! Budem velmi vdacny !

  4. Peter píše:

    Marketplace sa pred par dnammi prepol do madarciny… Videl som to na mojej Omnii W aj na cudzej Lumii 610. WTF?

Pridaj komentár

