Nokia Camera Extras: rozsiruju funkcie fotoaparatu [video]

Camera Extras je aplikacia, ktora sa integruje priamo do rozhrania ovladania fotoaparatu a prida 4 nove funkcie:

  • Smart Group Shot (inetligentna skupinova fotografia) – telefon nafoti niekolko fotografií skupiny osob a umozni vybrat najpodarenejsiu tvar. Uz by sa tak nemalo stavat, ze niekto v skupine bude mat na fotke zatvorene oci.
  • Action Shot [akcny rezim] – rezim je urceny pre fotenie rychlo sa pohybujucich objektov.
  • Panorama – automatický rezim pre tvorbu sirokouhlych fotiek – panoram.
  • Self-timer (samospust) – automaticky aktivuje spust fotoaparatu po niekolkych sekundach.
This entry was posted in SW and tagged . Bookmark the permalink.

10 reakcií na Nokia Camera Extras: rozsiruju funkcie fotoaparatu [video]

  1. azel píše:

    To je vsetko pekne. A co mi ostatny co mame Samsungy a HTC. Na nas sa uplne kasle.

  2. spojka13 píše:

    mne to napr. na markete neukazuje

    • Andrej "shaggy" Špička píše:

      Na markete to neukazuje, ale ak tú linku otvoríš priamo cez telefón, tak sa mi aplikácia ukáže. Problém je, že mi ju neumožní nainštalovať – vraj nemám správnu verziu telefónu, aj keď som dnes inštaloval aktualizáciu systému. Len dúfam, že to nie je preto, že používam slovenský Live účet, lebo by ma Microsoft svojou debilnou politikou definitívne na*ral.

      • Han Solo píše:

        ako mat slovensky live ucet je uplne nezmysel, potrebujes uk, alebo us a tam mas aj polozku xbox live games, co na slovensko nemas.

      • Andrej "shaggy" Špička píše:

        Han Solo (nemôžem reagovať priamo na teba, tak to píšem k svojmu komentáru):
        1. za prvé, nerieši to môj (a nielen môj) problém – Camera Extras proste nie sú prístupné pre niektorých používateľov (bez ohľadu na región),
        2. takže tvrdíš, že ten skvelý Windows Phone je použiteľný len vtedy, ak pri registrácii svojho účtu klameš o svojom pôvode a porušuješ licenčné podmienky? Toto by mal MS dať ako slogan pri predaji svojho systému, nech ten absurdistan dovedie k dokonalosti.

        Ja mám rád MS produkty, na hry mám PC (a nie mobil), preto mi Xbox live až tak nechýba. WP je úžasný systém, ale keď sa ma niekto pýta na kúpu a rozhoduje sa napr. medzi iPhonom alebo Lumiou, tak samozrejme radím iPhone. Prečo? Pretože Xbox Live, pretože ignorácia slovenských používateľov, ignorácia slovenských developerov.

        Ja si nekupujem mobil na 10 rokov, preto mi je jedno, či platforma bude fungovať o pár rokov. Ale práve pre tieto kroky je dosť pravdepodobné, že WP zakape… nech je WP8 a celé “ekosystém” viac či menej úžasný.

    • windowsphonesk píše:

      Najprv to pustili do US a UK marketplace. v priebehu jula to ma byt vo vsetkych Marketplace.

  3. Han Solo píše:

    Ked som pred siestimi rokmi bol v UK tak som si vytvoril live, a ked som sa vratil nepokladal som to za potrebne menit, a funguje mi to aj zo slovenskou kreditkou. Ako je mozne konto premigrovat, ale neviem kde a nechce sa mi to.
    A slovenske live id je pekne ochudobnene, a tak isto ak v telefone nastavis region slovensko….tak napr. tlacidlo hladat pribudnu funkcie, vyhladavanie pesniciek, vie prekladat text….no ved to vyskusaj. A co je uzasne na iphone….ak tak cena, a vyskyt niektorych aplikacii.

    • Andrej "shaggy" Špička píše:

      Aby sme predišli nedorozumeniu – ja milujem svoju Lumiu a WP je naozaj skvelý systém. Osobne by som si iPhone nekúpil, mne na 101% stačí Lumia, vie všetko a podľa môjho názoru lepšie.
      Ale ak sa ma opýta “bežný používateľ” (napríklad bratranec), tak mu radšej poviem iPhone. Prečo? Pretože ho mám dosť rád na to, aby som mu odporučil Android (ten radím len svojim nepriateľom🙂 ), ale viem, že sa chce na tom telefóne aj hrať a nechcem mu vysvetľovať, akú krajinu si musí dať pri registrácii Live účtu – nechce sa mi nad nimi stáť a viem, že keď sa budú registrovať sami, tak vyberú Slovensko (čo je logické).

  4. Longi píše:

    App not found. nieje ani na UK a ani na US marketplace a ani v tom linku k clanku. Čo to ?

Pridaj komentár

