WP7.5 Tango pre nedockavych

Ako obvykle chlapci z XDA-developers prichadzaju s navodom ako ziskat Tango skor. Postup je iba pre skusenych uzivatelov a je potrebne odomknut telefon cim prichadzate o zaruku. Postup najdete tu.

This entry was posted in Ako na to, SW and tagged , . Bookmark the permalink.

3 reakcie na WP7.5 Tango pre nedockavych

  1. Norbert píše:

    Ja som to spravil cez tento navod a vsetko slape ako ma.Dokonca som neprisiel ani o zaruku lebo unlock netrebalo.Je to iba na Lumia 800 !!!
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1737907

  2. Andrej "shaggy" Špička píše:

    Norbert – Ale veď na Lumiu 800 je aktualizácia normálne dostupná. Ja som ju inštaloval cez víkend (ponúklo mi ju Zune hneď po pripojení).

  3. Filip píše:

    Ale nie každá verzia ju dostala. Ja môj známy máme obaja Lumie 800, ja mám CZ verziu a známy SK. Ja update nemám stále a on ho má už od nedele.

Pridaj komentár

