Trik: ako vynutit aktualizaciu na WP7.5 Tango uz dnes

Stary dobry trik, ktory fungoval pre NoDo a Mango funguje aj pre Tango. Takze necakajte – aktualizujte. ;o)

Start Zune on the PC
2. Turn off Data connection and WiFi on the Phone
3. Connect the Phone with the PC (USB)
4. Start the update search in Zune
5. About 3 seconds later, disconnect your PC from the internet (Turn WLAN off).
6. Zune finds Tango-Update. Press OK.
7. Connect to the internet again and install the update.

Malo by to fungovat pre vsetky nebrendovane telefony. Ak sa to nepodari na prvy krat skusajte znova a experimentujte s krokom 5.

Este pridavam 3 pomocky:

  1. Ak dostanete hlasku, ze aktalizacia nebola najdena odpojili ste internet neskoro.
  2. Ak dostanete hlasku, ze nefunguje internet odpojili ste ho prilis skoro.
  3. Ak mate internet cez Wi-Fi nestaci ho vypnut ale treba Wi-Fi zrusit cez Control Panel a nasledne Disable.
This entry was posted in Ako na to and tagged , . Bookmark the permalink.

21 reakcií na Trik: ako vynutit aktualizaciu na WP7.5 Tango uz dnes

  1. Lumpy píše:

    Bohuzial nejde mi to…

  2. Spätné upozornenie: WinMAG.cz | Windows a Windows Phone magazín – Vynuťte si aktualizaci Tango

  3. Peter píše:

    Je vo verzii Tango nieco zmene, je tam nieco navyse oproti predchádzajúcej verzii?

    Díky

  4. Skrebon píše:

    Funguje na HTC Radar White.

  5. mkr píše:

    Ani mne 🙂

  6. Jarko píše:

    Ani mne to nejde a to som skúšal asi 20x, buď mi ukáže, že nie je net, alebo že je up to date.

  7. Ondrej píše:

    Mam Dell Venue Pro a uz mam teda aj ten update, skoda ze mi to na telefon nepridalo zdielanie internetu kurnik je to na houby takto ked to tam nemam

  8. mkr píše:

    Takze nakoniec sa mi to podarilo. Na cca 5ty krat. Akurat som len nevypol data, ale prepol telefon do Flight modu.
    Internet som odpajal po cca 5-6 sec … najprv naslo aktualizaciu (nie tango), potom bolo treba postup opakovat. Nahralo sa Tango a potom Nokia firmware. Mam lumiu 800 ….

  9. Marek píše:

    Mám SAMSUNG OMNIA 7, prešlo na prvy šup, ale žiadny rozdiel nevydím,jedine pri SMS mám možnosť pridať viac položiek.

  10. Karol píše:

    Mám Nokiu Lumia 710, aktualizácia prebehla, ale zmeny nevidím … internet sharing, slovenčina…?? nič.

  11. Andrej píše:

    Je to síce pekné,že mám HTC HD7 už aktualizovaný ale žiadne zmeny nevidím,video sa nedá poslať cez MMS a nedá sa tiež pripájať viac obrázkov.Tak načo to bolo vlastne dobré?

  12. Azel píše:

    mam Samsung Omnia 7 a asi po 10 pokusov stale nic. stale skusam ale nejde. mobil mam nebrandovany.

  13. duhetelo píše:

    …ide to,asi na 5 pokus…dik za info..titan funguje a reaguje este rychlejsie…

  14. Han Solo píše:

    omnia Wcko som aktualizoval.

  15. David Istok píše:

    Nokia Lumia 710, aktualizovane. Asi na 4 pokus, treba najst spravny moment vypnutia wifi a potom je to uplne v pohode. Akurat stale neviem najst v Markete niektore z aplikcii uvolnenych pre update…

  16. Streethawk píše:

    Mne sa to podarilo na HTC Titan, ale na Omnia W nie…neviem prečo, skúšal som to snáď 30x a nič…na HTC Titan to išlo na max. 5-6 pokus…

  17. Streethawk píše:

    a mimochodom telefón sa mi zdá svižnejší, rýchlejší pohyb v menu…už tam mám toho pomerne dosť nainštalovaného a sem-tam sa to zaseklo na okamih, ale teraz sa mi to zdá rýchlejšie a bez zásekov…možno nejaká optimalizácia…

  18. usiRev píše:

    yay.. na prvy pokus htc titan, akurat prebeieha update.:)

  19. windowsphonesk píše:

    Ak vam nevidite nove funkcie ako napriklad Internet Sharing tak vam este chyba aktualizacia firmware. Minimalne u Nokie by sa mal telefon aktualizovat na build 8112 potom 8773 a nasledne este by sa mal este aktualizovat firmware.

  20. Andrej píše:

    Taká otázka, stačí v zune cez nastavenia ( setings ) dať update a počkať 3sek ? lebo ako skúšam, tak skúšam, ale ani za boha neviem trafiť tie 3sek. 😀
    Omnia 7, nebrandovaná, slov.distribúcia

Pridaj komentár

