Samsung ATIV S vs Galaxy SIII: ATIV S vyzera lepsie

Na ruskych portaloch sa objavili videa fotky porovovajuce ATIV S a Galaxy SIII. Kedze WP8 este neboli oficialne uvedene mozeme zatial porovnavat iba zovnajsok. Podla vacsiny nazorov a aj podla mojho ATIV S vyzera lepsie a premiovejsie ako iba plastova SIII. Ale spravte si nazor sami.

159201

159215

Viac obrazkov najdete tu.

This entry was posted in HW and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 reakcie na Samsung ATIV S vs Galaxy SIII: ATIV S vyzera lepsie

  1. Ondrej píše:

    Vzhlad je jedno, ale druhe je to co ma v sebe ten telefon a po skusenostiach s windows phone 7,5 zas zial prejdem naspat na android viac mi vyhovuje tato platforma nie len co sa vyuzitelnosti tyka ale aj rychlosti. Predsa len viac aplikacii sa vytvara prave na android ako na wp. co uz

    • Pista píše:

      co sa tyka rychlosti? a bol to wp? tak ja neviem, ale wp je ovela plynulejsi ako android. jedina nevyhoda je menej aplikacii, a nie je tak jednoduche tam nahrat nelegalne aplikacie. Osobne mi chyba poriadna dlazdica kalendara s viacerymi udalostami, a trochu tiez vyzvanacie profily.

Pridaj komentár

