HTC 8X a 8S uz v ponuke slovenskych operatorov

HTC 8S som nasiel v ponuke v Orange a Telekom. HTC 8X zatial iba v ponuke Orange. Ja som si pod stromcekom nasiel HTC 8X v kriklavo zltej farbe. Je naozaj neprehliadnutelny ;o).

 

This entry was posted in HW and tagged , . Bookmark the permalink.

5 reakcií na HTC 8X a 8S uz v ponuke slovenskych operatorov

  1. Dano píše:

    Gratuľujem k novej WP8 hračke. 🙂 Len neviem či by Nokia 820 nebola lepšia voľba…
    Plná cena 8S v Telekome 239 Eur… Veľmi zaujímavá ale 4GB internej pamäte ma odrádzajú (reálne len 1,39 či koľko je volné!).Aj keď má podporu pam. kariet aj tak je to problém – na kartu sa dajú ukladať len obrázky,hudba a videá.Aplikácie aj s ich dátami (napr. mapy) už nie ! (aspoň teraz) Pre menej náročných zákazníkov ale slušný telefón za tú cenu aj keď jeho foťák vraj nič moc kvalita…

    • windowsphonesk píše:

      v prodpech Nokie 820 hovori hlavne vela Nokiackeho softveru – hlavne navigacia a slot na SD karty. Nebyhoda je hlavne vaha.
      V prospech HTC 8X hovori dizajn, vaha, rozlisenie displeja. Nevyhoda je chybajuca navigacia a nema slot na SD karty.
      V prospech HTC 8S hovori cena, dizajn, vaha a slot na SD. Nevyhoda je iba 4GB ulozny priestor a 512 MB RAM.
      Kazdy si moze vybrat podla svojich chuti. Dobra sprava je ze ani s jednym nespravis chybu. Mal som vsetky a vyber je naozaj tazky ;o)

  2. Martin Niemeyer Pirina píše:

    ja cakam na Lumiu 920

  3. Števo Zelinka píše:

    čakam na Lumiu 620 🙂

Pridaj komentár

