Aplikacia “Uvoľniť ďalšie miesto” pre HTC 8S

1 z 1HTC 8S ma iba 4GB ulozisko a tym padom ho mozete rychlo zaplnit. HTC 8S ma nastastie aj slot na microSD slot preto odporucam ukladat vsetky multimedialne subory na kartu.

Pre pripad, ze budete potrebovat uvolnit priestor na 4GB internom ulozisku HTC publikovalo aplikaciu Uvoľniť ďalšie miesto.

This entry was posted in SW and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 reakcie na Aplikacia “Uvoľniť ďalšie miesto” pre HTC 8S

  1. morpheus2 píše:

    mam 8s aj tuto appku, ale zatial som nezaevidoval, ze by robila nieco prospesne. Hudba/dokumeny/obrazky sa mi automaticky ukladaju na SD.. A to co zabera najviac miesta – folder so zahadnym menom “Others” to vycistit nevie. takze tak

  2. holaric píše:

    viete mi niekto povedat ci windows phone 8 podporuje vsetky aplikacie ako klasicky windows 8? napr taky full tilt poker, samozrejme bezi na notebookoch, ale nie na androide a iOS.. dal by sa spustit na tomto?

  3. branislav píše:

    neviete poradiť nejaku app na odstranenie miesta čo by aj naozaj fungovala ?
    dík

Pridaj komentár

