Aktualizacia na WP7.8 sa zacala + trik ako vynutit aktualizaciu uz dnes

Dobra sprava pre vsetkych co mate telefony s WP7.5. Dlho ocakavana aktualizacia na WP7.8 sa zacala. Oficialne zdroje komunikuju, ze aktualizacia ako obvykle bude prebiehat postupne.  To znamena, ze mozete ale nemusite dostat aktualizaciu dnes. Moze sa tak stat neskor neskor v priebehu februara.

Ak patrite medzi nedockavych vyskusajte stary dobry trik:

  1. Pripojte svoj telefon k pocitacu a spustite Zune. Kliknite na Phone > Settings > Update. Ak vam Zune oznami dostupnost aktualizacie preskocte dalsie kroky. Ak nie pokracujte.
  2. Na telefone vypnite Wi-Fi a aj datove pripojenie
  3. V Zune softveri na pocitaci klinite na inu polozku ako Update. Zaroven si v druhom okne otvorte Control Panel > Network and Internet > Network and Sharing Center > Change Network adapter Settings. Podla toho ci ste na Wi-Fi alebo kabli kliknite na prislusny ikonu a objavi sa vam moznost Disable Network Adapter.
  4. V Zune softweri kliknite na Update a nasledne priblizne po 5 sekundach v druhom okne odpojte prislusny sietovy (Disable).
  5. Experimentujte s krokom 4 kym Zune nazahlasi dostupnost aktualizacie. Nasledne zapnite prislusny sietovy adapter a pockajte kym je pocitat opat pripojeny na internet. Nasledne v Zune softveri kliknite na Update.
  6. Vysledna aktualizacia na WP7.8 ma cislo 8858. Ak mate nizsiu opakujte kroky 3-5.

Este pridavam 2 pomocky: 

  1. Ak dostanete hlasku, ze vas telefon ma najnovsi softver odpojili ste sietovy adapter neskoro.
  2. Ak dostanete hlasku, ze nefunguje internet odpojili ste ho prilis skoro.

image

This entry was posted in Ako na to, SW and tagged . Bookmark the permalink.

32 reakcií na Aktualizacia na WP7.8 sa zacala + trik ako vynutit aktualizaciu uz dnes

  1. Majo píše:

    Na Samsung Omnia W uspesne updatnute. Ziadne hacky len cisto jednoducho pripojit telefon na ZUNE a update sa spustil automaticky. Uz som ani nedufal. Dojmy budu neskor.

  2. martin píše:

    mam lumiu 710 a vobec nic , idem skusat dalej

  3. madamare píše:

    Mam Samsung Omnia 7, na prvy sup, manzelka HTC Mozart, ten odolaval, pouzil som postup uvedeny na WMmanii,ten zabral, ale az po doinstalacii nejakeho prechodneho update…bolo by dobre dohodit aj tuto moznost update sem.

  4. madamare píše:

    este doplnam ten postup na mozarta nevyzaduje ziadne odomykanie ani nic podobne…. System je pnohodnotne updatnuty

  5. Karol píše:

    Nokia Lumia 710 aktualizovana🙂

  6. Patrixus píše:

    Lumia 800 aktualizovana priamo z Nokii. Kupoval som ju priamo u nokii, tak to mám už oficialne od 30.1.2013. Konečne funguje XBOX-live aj pre región Slovensko. Tak že už plnohodnotné služby.

  7. Majo píše:

    Ok Takze okrem zmeny ikon a odstranenia pozeratelnych farieb v temach som zatial rozdiel nepostrehol ziadny. Tie nove farby su priserne. Je ich sice viac ale neviem si vybrat ani jednu jedinu.

  8. timo píše:

    Update uspesny HTC Radar….snad sa dockame aj na HTC bluetooth share…Nevie niekto ako dostat HTC clock live tile do telefonu?…HTC app neponuka…

  9. majo b. píše:

    Taktiez sa mi to podarilo obabrat na lumii 710.
    Novy homescreen sa mi paci, nove farby tem sa daju zežuť🙂
    Stahol som si z marketu bluetooth share no este som ho neskusal.

  10. Laco píše:

    prave sa na tom pracuje vsetko ide ako po masle dojmy taktiež neskor….dobra praca pokracujte v tom nadalej pozdravujem a drzim palce

  11. Laco píše:

    aktualizacia prebehla uspesne nadalej v telefone udaj windows phone 7.5😦 ?

  12. aa píše:

    Neviem čo sa stalo, ale na 710 mi stale hlasi OS version 7.10.8779.8
    Zajtra skusim znova Zune a co spravi. Ale tato aktualizacia mi opat zvysila maximum vydrza az na 4 dni a 10 hod.

  13. aa píše:

    No nakoniec to vyzadovalo az 4 updaty

  14. Lukas píše:

    na samsungu omnia 7 mi to nechce isť, skusal som to snaď 20krát

  15. azel1982 píše:

    Mam WP8 a nejako blbne Store. Je tam zrazu strašne malo aplikacii. Môže to mať nieco spolocne s tým Updatom?

  16. Ja píše:

    kua,mne to nejde😦😀 Nokia Lumia 610

  17. romco777 píše:

    HTC Titan aktualizovaný na WP 7.8

  18. Spätné upozornenie: Ako aktualizovať na Windows Phone 7.8 - alian.info

  19. bisto píše:

    na Nokia Lumiu 900 tento navod mal uspech.. hlavne treba vypnut spojenie skrz network connections. ked som to robil vytahovanim USB nefungovalo to

  20. Adrian píše:

    neviete niekto ako sa daju zmenit tie dlazdice na uvodnej obrazovke? som zvyknuty na tie povodne, tie nove su zas velmi velke, a ak ich dam zmensit tak ich zas zmensi na uplne malinke…

  21. aktualizacia sa podarila na niekolky pokus. Samsung Omnia 7 (I8700)

  22. tibor píše:

    4 updaty za sebov?

  23. Palo píše:

    Super, funguje to🙂

  24. Maxx píše:

    Mne sa to nedari. Ziskal som len jednu, ale na Win 7.8 sa dostat nedokazem.

  25. Alex píše:

    Zdravim, mne to neslo kym som nevypol datove pripojenie takze komu to nejde skuste to vypnut 🙂

  26. daniel píše:

    na 3 krat to zbehlo, ale musel som pocitat presne 3.43 sekundy a potom odpojit sietovy adapter
    no haluska..:D .

    • daniel píše:

      aktualizacia: zune mi nasiel celkovo 5 updatov, stale som musel postupovat rovnako. Update, ktory zmeni telefon aj vizualne je : 7.10.8858 . Dovtedy to vyzera tak, ze sa nic nedeje.

  27. Daniel Janči píše:

    mam lumiu 610 vždy ked ju pripojim na zun a dam update tak je posledna aktualizacia 8779… ešťe nikdy mi cez zune telefon neaktualizovalo… čo stim ???

Pridaj komentár

