Kuchynsky stol u mna doma: plny Windows 8 tabletov, ultrabookov a convertibles

Aha aky mam dnes pekny kuchynsky stol doma. Kto z vas uhadne vsetky zaridenia. Ktore z nich by ste si vybrali? Tablet, ultrabook alebo jeden z hybridnych zariadeni (tablet+klavesnica alebo ultrabook s odnimatelnym displejom).

WP_20130318_003

Zlava z hora: Samsung Series 9, Sony Vaio Duo, Samsung Ativ Smart PC a Smart PC Pro, Lenovo Yoga 13 a 11, Lenovo Tablet 2, Microsoft Surface Pro a RT a Acer Iconia W5. K uplnej dokonalosti mi este chyba napriklad Lenovo Helix a Carbon Touch a Asus Taichi.

This entry was posted in HW and tagged , . Bookmark the permalink.

5 reakcií na Kuchynsky stol u mna doma: plny Windows 8 tabletov, ultrabookov a convertibles

  1. Igor píše:

    Samsung 9 potom lenovo Yoga a na finale Microsoft Surface Pro

  2. Števo Zelinka píše:

    S kadial mate na tieto zaraidenia ?🙂 ..a inka by som bral yogu🙂 ale keby bola 11🙂

  3. marian píše:

    cakam na surface pro. neviete mi povedat, kedy sa zacne predavat u nas, alebo v cechach, resp kde by sa dal objednat? Viem,ze pripadnu zaruku budem musiet riesit tam,kde som objednal, ide mi aj o spravny napajaci konektor (nechcem riesit redukcie, ak to objednam z usa napr)

Pridaj komentár

