Aktualizacia operacneho systemu pre HTC 8X a 8S sa zacala

V piatok sa na mojom HTC 8X objavila hlaska o dostupnej aktualizacii. Jedna sa o tzv GDR2 aktualizaciu, ktora prinesie pre HTCcka par drobnych vylepseni:

  • v casti Hudba a video pribudne FM radio,
  • moznost uvolnit ulozisko telefonu vymazanim nepotrebnych [temporary] suborov,
  • vylepsenia aplikacie Xbox Music,
  • Data Sense cize prehlad o tom kolko stahuje telefon dat [na mojom HTC sa to vsak neobjavilo],
  • VOIP vylepsenia , cize aplikacie ako Skype a Lync budu bezat lepsie a spolahlivejsie,
  • vylepsena podpora HTML5 pre Internet Explorer,
  • v nastaveniach fotoaparatu si budete moct vybrat, ci sa po stlaceni gombiku fotoaparatu otvori standardna aplikacia alebo niektory z doinstalovanych fotonastrojov,
  • dalsie drobne vylepsenia.
This entry was posted in IT Pro, SW and tagged , . Bookmark the permalink.

6 reakcií na Aktualizacia operacneho systemu pre HTC 8X a 8S sa zacala

  1. robert jakubec píše:

    Aj mne prišla GDR2 na môj HTC 8X a bol som spokojný až kým som si nepustil mp3 , po par sekundách telefon vypol a dobrých 20 minút nereagoval na žiadny podnet , keď sa mi ho podarilo naštartovať, vyskušal som opäť hudbu a spadol i druhý krát . A najnovšie mi vykazuje chybu pri spustení rádia , vložím originál slúchadla do pristroja a on mi odpovie že nejde prehrať lebo chyba antena . Mam pocit , že tu niečo nešľape .

  2. este uprava hlasitosti pre hudbu by bodla – taka aby neovplyvnila hlasitost zvonenia

  3. david píše:

    Rozmýšľam že si kúpim WP telefón.. ako je na tom wp s updatmi ? robí ich daná spoločnosť alebo priamo MS ? Rozmýšľam nad bielou Lumiou 520, vedel by ste mi poradiť aký wp si kúpiť (mám dosť obmedzený rozpočet) ? ďakujem za odpoveď.

    • windowsphonesk píše:

      updaty robi MS podobne takze ich dostanu vsetky telefony. Najlacnejsia je NL520. Ja mam napriklad NL920 ale mam aj jednu NL620 ked chodim na bike alebo podobne. NL620 je super. Mala a za dobru cenu.

Pridaj komentár

