Trik: ako vynutit aktualizaciu na WP7.5 Mango uz dnes

Stary dobry trik, ktory fungoval pre NoDo funguje aj pre Mango. Takze necakajte – aktualizujte. ;o) m1k1

Start Zune on the PC
2. Turn off Data connection and Wifi on the Phone
3. Connect the Phone with the PC (USB)
4. Start the update search in Zune
5. About 3 seconds later, disconnect your PC from the internet (Turn WLAN off).
6. Zune finds NoDo-Update. Press OK.
7. Connect to the internet again and install the update.

Malo by to fungovat pre vsetky nebrendovane telefony. Ak sa to nepodari na prvy krat skusajte znova a experimentujte s krokom 5.

Este pridavam 3 pomocky:

  1. Ak dostanete hlasku, ze aktalizacia nebola najdena odpojili ste internet neskoro.
  2. Ak dostanete hlasku, ze nefunguje internet odpojili ste ho prilis skoro.
  3. Ak mate internet cez Wi-Fi nestaci ho vypnut ale treba Wi-Fi zrusit cez Control Panel a nasledne Disable.
This entry was posted in Ako na to, SW and tagged , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Trik: ako vynutit aktualizaciu na WP7.5 Mango uz dnes

  1. Gabriel píše:

    Už mam Mango v mobile 🙂 (HTC trophy) konečne 🙂 … a tento postup funguje 🙂 presne ako pri nodo 🙂

  2. Marian Lukac píše:

    no mne to naslo update ale nie na 7.5

  3. Lenka píše:

    Mam Samsung Omnia 7 a nech robim, co robim, skusam to s Wi-Fi aj s ethernetovym pripojenim, stale mi hlasi, ze mam aktualnu verziu. Aj rychlost odpojenia som menila, tri sekundy, menej aj viac – vysledok rovnaky. Skusala som PC aj Mac a nic. Co je Omnia 7 vynimka? Dokonca aj ked dam kontrolu updatu uplne bez internetoveho pripojenia, aj tak kontroluje a vypise, ze je up to date. Ziadna hlaska, ze chyba pripojenie. Nechapem. Nie je este nejaky figel? Dakujem. Lenka.

  4. Spätné upozornenie: Po 6 dnoch MS spristupnil aktualizaciu na WP7.5 Mango uz pre 50% telefonov | Windows Phone SK

  5. Rado píše:

    Ja som sa s tym hral skoro dve hodiny a stale nic, omnia7 absolutne nechce to zobrat,stale mi pise bud nie je mozne vyhladat update alebo verzia je ok, nemam wifi surovo odpajam modem z PC.

  6. rado píše:

    Ano funguje to ale musel som update-ovat dva krat lebo som mal starsiu verziu,inak hral som sa stym asi 3hodinky,je to naozaj o stasti, a od manga som cakal viac,aj med som vedelco pridaju ale nic prevratne.maju co dohanat konkurencia je dalej.

Pridaj komentár