Nova stranka Windows Phone s webovym Marketplace, sluzbou Moj telefon a navodmi

S aktualizaciou Mango prichadza aj nova stranka Windows Phone, ktora zdruzuje viacero sluzieb naraz. Velkou novinkou je webovy Marketplace umoznujici nielen aplikacie vyhladavat ale aj naistalovat priamo z webovej stranky na telefon. Podrobnosti na videu nizsie.

V dalsej casti Moj telefon (My phone) najde te zdruzenych viac sluzieb ako su:

  • telefony asociavane LiveID uctom,
  • posledna poloha telefonu,
  • pristup na Skydrive,
  • pristup Ofice Live,
  • pristup ku kontaktom, kalendaru a emailom na Hotmaili,
  • pristup Xbox live.

image

Zaroven tu najdete navody na pouzivanie vasho WP7.5 telefonu.

image

http://mango.microsoft.com/windowsphone/cs-CZ/default.aspx

This entry was posted in Ako na to, SW and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Nova stranka Windows Phone s webovym Marketplace, sluzbou Moj telefon a navodmi

  1. Martin Heteš píše:

    Zaujímala by ma jedna vec… Na US/UK Live účty sa dajú v poslednom čase bez problémov nakupovať MS body a hry pomocou Paypal účtu na weboch XBOX Live a Games for Windows Live. Zaujímalo by ma, či náhodou nie je podobná možnosť aj v tomto novom webovom Mango marketplace? Všetkým luďom, ktorým nejde zaregistrovať platobná karta na nákup aplikácii by túto možnosť celkom ocenilo… (Ja ešte nie som vlastníkom mobilu s Windows Phone, len ho zatiaľ plánujem, tak to nie som schopný otestovať…)

  2. Ringo píše:

    Zdravím, mňa by zas zaujímalo, či by som mohol na Slovensku s účtom v ČR sťahovať aplikácie z marketplace? Tiež nie som majiteľom WP mobilu a plánujem ho, ale chcem len vedieť že keď sa v mobile prihlásim na svoj xbox live účet a budem chcieť stiahnuť nejakú hru, či to bude možné.

Pridaj komentár